Po porodu co nejdříve ve formě

Po porodu co nejdříve ve formě

Po porodu co nejdříve ve formě

Těhotenství, porod a mateřství se na ženském těle podepíší velmi výrazně. Nejedná se jen o psychiku, ale také o fyzický stav. Máme v sobě zakódováno, že se chceme líbit, jak povrchní, ovšem pro nás ženy velmi důležitá věc. Málo která z nás má proporce modelky a po porodu má do pár týdnů postavu hodnou vystavování na přehlídkových molech.
posilování těla
Hlavně klid
S narozením dítěte na chvíli svou malichernost odkládáme. Vše se točí kolem malého uzlíčku štěstí, které jsme si přinesli z porodnice. Po čase však začínáme zjišťovat, že ona osoba v zrcadle, která si naposled umyla vlasy před pár týdny, o kosmetické péči ani nemluvě, má slušných pár kilo navíc a už se nám to zase nelíbí.
Pokud se ještě k tomu všemu přidá blížící se jaro nebo léto, o hysterický záchvat je postaráno. Ale klid, nic není ztraceno.
Miminko má již jistě nějaký ten týden či měsíc svého života za sebou a my se stále více sžíváme se svou rolí matky a v péči jsme také stále schopnější. Známe svůj denní režim a víme, kdy si dokážeme ukořistit pár minut pro sebe.
Začít pomalu
Není nutné se hned první den uhnat někde ve fitcentru, musíme myslet na to, že jsme stále mámy a děti nás potřebují funkční. Pokud nemáme možnost si od dítka odskočit na hodinku někam zacvičit, pak stačí svižná půlhodinová nebo hodinová procházka na čerstvém vzduchu s kočárkem. Kdo si rád zacvičí doma, může oprášit gymnastický míč, najít cvičící podložku a v době, kdy bude mrňous spinkat, udělat pár sklapovaček, dřepů a hned budeme mít ze sebe lepší pocit. Není nutné týrat své tělo každá den, ale také dejme své aktivitě určitou pravidelnost. Ta je důležitá, pokud chceme dosáhnout nějakého výsledku.
procházka álejí
Trochu přidat neuškodí
Pokud byl splněn prvotní cíl a trochu jsme své ztuhlé tělo během pár týdnů rozhýbali, můžeme přidat na intenzitě. Výborná je jízda na kole, in-linech nebo běh. Kdo má doma rotoped nebo eliptický trenažer, ten si může užívat aktivitu i v teple domova. Kdo dává přednost organizovaným aktivitám, pak je na čase zjistit, v jakém čase probíhá cvičení, které se právě nám líbí.
Hlavně pozitivně
Každé tělo je jiné a potřebuje svůj čas, pokud však určité úsilí do práce na sobě vložíme, určitě brzy sklidíme vytoužené ovoce. A s tím souvisí také úprava jídelníčku, dobrá nálada a víra v to, že se nám plány vydaří a v létě se opět nasoukáme do našich oblíbených šortek, šatiček či trička.

Po porodu co nejdříve ve formě
Ohodnoťte příspěvek